+ Aynen katılıyorum.
Firefox bir tarayıcıdır. Internet Explorer 'da.. Siz Firefox 'a tema yardımı ile IE görünmü verebilirsiniz fakat tarayıcı IE görünümlü FF olur.
Eklentiler kullanıp Internet Explorer 'ın özelliklerini alırsınız fakat yine bizim Firefox birebir IE olamaz..
Bunun gibi birşey
Saf kan chrome kullanıcısıyım. Ben birşeyi birşeye benzetmeye çalışmakla uğraşmıyorum; elimdeki imkanlarla elimdekinin daha iyisini yapmaya çalışıyorum.
Konu sahibini aşırı fiyatlarla web sitesini oluşturmaktan soğukmak yerine düşük ücretlerle oluşabilecek en iyisini tavsiye ediyorum.
Uzatmaya gerek yok, bu mesajıma alıntı yapmayınız son mesajımdır, beni anlamak isteyen gayet iyi anlar. Boş konuşan bir insan değilimdir.