• 01-03-2010, 14:46:45
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ben de bunu anlamakta güçlük çekiyorum. Düzgün bir şey yapıyorsun. aylarını veriyorsun yapmak için. bir bakıyorsun forumda birisi benzerini 150 - 200 TL 'ye yaparım diyor.

    Yapılacak bir şey olsa neyse. merak ediyorum aylık 250 TL 'ye kim çalışıyor. Ama maaşallah bizim forumdaki programcı arkadaşlar aylık 100 TL 'ye dahi çalışacaklar.



    Ron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O site 250 liraya yapılacaksa biz onca zaman boşuna uğraşmışız o siteyi yapmak için.
  • 26-04-2010, 13:46:42
    #11
    fiyatlarınızı tam olarak bi öğrenebilseydik..biri diiyor şu kadar diğeri diyor şu kadar(tamam fiyat söyleyin ama sonunda alaylamalı bi ifadesi işi bozuyor)..lütfen düzgün cevaplar verin..
  • 26-04-2010, 13:56:21
    #12
    Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen gün detaylı inceleyip bir müşterimize fiyat tekilifi vermiştik. Blog vs.. dahildi fiyatımız: 7 yada 8 bin tl civarına çıkmıştı. Herşey dahil. komik rakamlar veren arkadaşlar sistemi incelerse sevinirim

    Not: Yazılım süreci 2 aydır
    bu sitemi peki??
  • 26-04-2010, 14:02:26
    #13
    Hpylori adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım ile birlikte full site, min. 250 TL den başlar.
    250 TL de fazla değilmi ? Piyasayı düşürün bakalım ne olacak bu işin sonu
  • 26-04-2010, 14:28:31
    #14
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Bu siteyi bana biri örnek göstermişti yazarmsın diye. Daha sonra ortadan kayboldu
  • 26-04-2010, 14:50:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Yaklaşık 4.000 TL ve 20 iş günü. (Fiyat ve süre istenilen ek özelliklere göre değişebilir.)
  • 26-04-2010, 18:48:51
    #16
    Sadece kodlama 6000 lira. 40-45 gün gibi bir süre alır. İyi günler...
  • 26-04-2010, 19:37:15
    #17
    Adam script istemiyor ki böyle bi site açsam ve ilerde satmaya kalksam ne kadar eder tarzında bişey sormuş anladığım kadarıyla.

    OsmanaGGa1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pmler için teşekkürler..fakat konudada belitiğim üzre açmayı düşünüyorum, bu site ne kadar yapar dedim..
  • 26-04-2010, 20:54:47
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam script istemiyor ki böyle bi site açsam ve ilerde satmaya kalksam ne kadar eder tarzında bişey sormuş anladığım kadarıyla.
    Madem öyle bir niyeti vardı arkadaşın, ücretli script istek bölümüne gelip, Şiir portalı yazdırılacak diye konu açması ne kadar doğru.

    Bu bölümde bu başlığı görende, gelir teklif verir haliyle, bu arada teklif verenlerden değilim