Ben de bunu anlamakta güçlük çekiyorum. Düzgün bir şey yapıyorsun. aylarını veriyorsun yapmak için. bir bakıyorsun forumda birisi benzerini 150 - 200 TL 'ye yaparım diyor.
Yapılacak bir şey olsa neyse. merak ediyorum aylık 250 TL 'ye kim çalışıyor. Ama maaşallah bizim forumdaki programcı arkadaşlar aylık 100 TL 'ye dahi çalışacaklar.
O site 250 liraya yapılacaksa biz onca zaman boşuna uğraşmışız o siteyi yapmak için.