Ben de bunu anlamakta güçlük çekiyorum. Düzgün bir şey yapıyorsun. aylarını veriyorsun yapmak için. bir bakıyorsun forumda birisi benzerini 150 - 200 TL 'ye yaparım diyor.

Yapılacak bir şey olsa neyse. merak ediyorum aylık 250 TL 'ye kim çalışıyor. Ama maaşallah bizim forumdaki programcı arkadaşlar aylık 100 TL 'ye dahi çalışacaklar.



Ron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O site 250 liraya yapılacaksa biz onca zaman boşuna uğraşmışız o siteyi yapmak için.