• 25-01-2010, 10:41:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    TÜRKSOY TELEKOM FATURA BAYİLİK SİSTEMİ PROJESİ
    -Her bayiye bir ekran açılacaktır.
    -Her bayiden 0,50 kr komisyon alınır
    -Bayi bakiyesi kadar ödeme alabilir. Örneğin bayi 1000 tl lik bakiye yükledi, 100 tl lik ödeme aldı. Kişiden 100,50 TL düşer. Bu sistemin faydası nedir. Ofline ödeme alamaz ve böylece olası dolandırıcılıkların önüne geçilmiş oluruz.
    -elektrik
    doğalgaz
    ttnet
    telekom
    turkcell
    avea
    vodafone
    digiturk
    turksat
    koç net
    superonline
    ve kredi kartı ödemesi (kredi kartı numarası, isim soy isim ve cep numarası alınıyor )

    Bu sistemi gerekirse web tabanlı gerekirse terminal istemi ile kullanabiliriz.
    Ana ekrana düşen her ödemeyi biz merkezden manual olarak gerçekleştireceğiz. Her ödeme (fatura yada kredi kartı) yanında durum bilgisi verilecek bekliyor,sorunlu yada ödendi diye.
    -diğer bir taraftan bayi kredi için bizlere havale geçtikten sonra ödeme bildirimi denilen panelden hangi bankadan ne kadarlık ödeme yapıldığını bildirecekler ve biz buradan teyit ettikten sonra bayinin kredisi yüklenir.

    ayrıca ttnet başvuru formuda eklenecektir
  • 25-01-2010, 14:52:41
    #2
    p.m. gönderildi
  • 28-01-2010, 01:05:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    m3tin ve microdata dan uygun teklifler geldi ilgileri için teşekkürler başka referans göstererek sistem yazabilecek kişi varmı?
  • 28-01-2010, 02:40:13
    #4
    peki müşterilerin telefon borçlarını falan nasıl bileceksin yani atıyorum ben 3 aydır ödemedim ve ne kadar olduğunu bilmiyorum sana öde dicem sen ödicekmisin yani benden parayı nasıl tahsil edeceksin. kredi kartı desem bilmediğim bi tutarı nasıl çekeceksin yada havale mi yapıcam sana yani biraz farklı ama belkide ben tam anlayamamışımdır. Umarım anlaşırsınız ama demoyu görmek isterim bittiğinde yada direk sistemi görmek isterim
  • 29-01-2010, 01:14:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ödemeler bizde gerçekleşiyor zaten bayilerle aramızda yapılacak sözleşmelerde iki tarafında çıkarları korunuyor ama şu anda asıl meselemiz sistemi yazabilecek ciddi ve tecrübeli bir arkadaş bulmak
  • 29-01-2010, 05:23:18
    #6
    ya açıkcası ben yardımcı olmak istedim de yani kafamda olan soru işaretleri yüzünden tam olarak ben yaparım diyemedim...

    birincisi sanal pos olucak mı
    ikincisi ben diyelim ki bu siteye girdim faturamı nasıl öğrenicem direk online olarak telefon numaramı girip sorgulatamam sisteminiz bunu desteklemiyo sanırım sadece siz görebiliyosunuz bunu

    bunlar kafamda çözülürse sanırım eğer uygunsa ben yardımcı olabilirim yada olamam diyebilcem..
  • 29-01-2010, 05:52:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bana göre mantıklı değil. Size 50 kr ödemektense garanti bankasından internet şubesine uye olurum.

    Hem size 50 kr ödemem. hem de online tüm işlerimi yaparım.
  • 29-01-2010, 11:46:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tartışma yeri burası değil ama şöyle söyliyim bddk yasasına göre 3, şahısların adına sınırlı bir ödemeniz var hesapları hemen kapatırlar
  • 29-01-2010, 11:52:12
    #9
    yay
    Üyeliği durduruldu
    maske yapılacak, maskeye bellirlenen bankaların interaktif bank kullanım ekranı include edilecek
    komisyon gibi işlemlerde
    örnek garanti banka girildi, fatura ödeme sayfasına girildi, fatura ödendi onay alınan sayfa linkini baz alarak + -bakiye vs yapılır teklif verenlere fikir olsun
    yöntem basit, biraz zaman isteyen bir proje