peki müşterilerin telefon borçlarını falan nasıl bileceksin yani atıyorum ben 3 aydır ödemedim ve ne kadar olduğunu bilmiyorum sana öde dicem sen ödicekmisin yani benden parayı nasıl tahsil edeceksin. kredi kartı desem bilmediğim bi tutarı nasıl çekeceksin yada havale mi yapıcam sana yani biraz farklı ama belkide ben tam anlayamamışımdır. Umarım anlaşırsınız ama demoyu görmek isterim bittiğinde yada direk sistemi görmek isterim