• 19-11-2009, 16:57:09
    #1
    Arkadaşlar Elimde Asp üyelik ve mesajlaşma scripti var gayet hoşuma gitti ancak php server'ım olduğu için php olarak istiyorum acaba o şekilde yapabilirmisiniz ?
    ö.m yada msn adresinizi bırakırsanız ekleyebilirim.
  • 19-11-2009, 18:36:58
    #2
    Merhaba

    ASP halini görebilirsem fiyat ve süre verebilirim
  • 19-11-2009, 18:52:34
    #3
    kilicoglutuncay@hotmail.com eklerseniz goruselim.