Arkadaşlar Elimde Asp üyelik ve mesajlaşma scripti var gayet hoşuma gitti ancak php server'ım olduğu için php olarak istiyorum acaba o şekilde yapabilirmisiniz ?
ö.m yada msn adresinizi bırakırsanız ekleyebilirim.