• 12-05-2009, 19:04:53
    #1
    Arkadaşlar r10 da bulunan online mafya oyununu kurdum ancak bazı kısımları çalışmıyor.

    1) Oyunda açık varmış bu yüzden Admin.php gibi dosyalara koruma eklenecek. Ben eklediğimde admin bölümüne kendimde giremiyorum.

    2) Oyunda mermi alınmıyor. Oyuncular mermi alamıyor. Bu neden kaynaklanıyor bilmiyorum çözemedim.

    Ve birkaç düzenleme daha yaptırcam zamanla. Bu konuda yardımcı olmak isteyen arkadaşlar p.m atabilir. Makul seviyede bir ücrette ödenecektir.
  • 12-05-2009, 19:14:49
    #2
    pm attım.
  • 12-05-2009, 21:15:13
    #3
    hiç uğraşma bir ara baktım sıfırdan yazsan daha iyi ve serverı çok yoruyor anlık 20 kişiyi buldu mu oyun sunucuyu patlatıyor resmen
  • 12-05-2009, 21:56:54
    #4
    0'dan kaça yazdırabiliriz bu tarz bir oyunu?
  • 13-05-2009, 00:07:58
    #5
    minimum 10.000 dolar
  • 13-05-2009, 02:40:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    8.000 $a ben yazarım.