Arkadaşlar r10 da bulunan online mafya oyununu kurdum ancak bazı kısımları çalışmıyor.

1) Oyunda açık varmış bu yüzden Admin.php gibi dosyalara koruma eklenecek. Ben eklediğimde admin bölümüne kendimde giremiyorum.

2) Oyunda mermi alınmıyor. Oyuncular mermi alamıyor. Bu neden kaynaklanıyor bilmiyorum çözemedim.

Ve birkaç düzenleme daha yaptırcam zamanla. Bu konuda yardımcı olmak isteyen arkadaşlar p.m atabilir. Makul seviyede bir ücrette ödenecektir.