anka81 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@sdemirkeser hocam sağolsun benim Canlı Maç scriptimi düşünerek arkadaşa yardımı olabilir diye örnek sunmuş.
anka81 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ha benim profilimin linkini : https://www.r10.net/members/7882-uysal_rockci.html
arasında bir fark olacağını zannetmiyorum.
@sdemirkeser hocama tekrar teşekkür ediyorum, Forumda gördüğüm en saygılı ve yardımsever insanların başında geliyor bence.
Orada ne benim adıma verilmiş bir teklif ne de benim agzımdan çıkar gibi bir cümle göremiyorum ben. Uykuzluk halinde serap mı gördünüz , ya da başka bir yerde okuduğunuzu burayla mı karıştırdınız bilemiyorum açıkcası.
Bu durumda asıl sizin yaptığınız biraz münasebetsizlik oluyor biraz.
Konuda "Pm attım" diye belirtmişsiniz ama anlaşma sağlandığına dair birşey yazılmamış, ne sizin tarafınızda ne de konu sahibi tarafından.
Bu durumda bu ne agresifliktir anlamayadım.
Bu aralar gerçi herkeste bir agresiflik var, sıcaktan mıdır nedir bilemedim.
Bu arada konu sahibinden de özür diliyorum , iyice dağıldı konu.
Arkadaşla anlaştıysanız hayırlı olmasını diliyorum, her iki tarafa da ...
kolay gelsin, iyi günler.