Arkadaşlar kimseyle anlaşmadım.Anlaşırsam buraya yazarım.Ondan msn adreslerinizi buraya bırakabilrisiniz.

Bir kaç arkadaş msn bildirdi ama daha görüşemedim saatlerimiz uyuşmadı daha görüşmek için..