• 26-04-2009, 19:15:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/script-satisi/146...ce-50-ytl.html

    Arkadaşlar bu linkteki Liderdesign L&D Emlak Scriptini çok beğenmiştim.. Ancak şimdi baktım ki demo uçmuş tabi satıcı site de.. Eğer bu scripti satan varsa almak istiyorum...

    Ayrıca başka script te önerebilirsiniz.
    İstediğim özellikleri; admin panelinden resimlerin link olarak değil de gözat şeklinde yüklenmesi
    görsellik
    ve birkaç istediğim ufak editleme olaylarından anlayan birisi.
    anasayfadan emlak koduyla emlak arama
    vs..

    Ciddi bir alıcıyım..Birkaç gün içerisinde almam gerekli.. Lütden ciddi olan satıcılar iletişime geçsinler..

    Lütfen konuya mesaj bırakın önerilerinizi..PM olarak yollamayın.
    msn adresi de yazarsanız sevinirim

    Teşekkurler..
  • 26-04-2009, 20:11:51
    #2
    Hülya Emlak GAYRİMENKUL DANIŞMANLIK bak bu işine yararsan siteden ulaşabilirsin kendisine orda mail adresi olması gerek sanırsam mefe@mefe.net ti heralde bunu tavsiye ederim
  • 27-04-2009, 02:04:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    istersen 0 dan kodlayabiliriz.
    fiyat : 2000 tl + kdv
    dil : asp.net
  • 27-04-2009, 02:09:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    BALIKÇI İNŞAAT 180 YTL ye kurarım. anlatımınıda yaparım isterseniz.. verebilirim scripti.. msn@emrearici.com
  • 27-04-2009, 03:38:24
    #5
    Emrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BALIKÇI İNŞAAT 180 YTL ye kurarım. anlatımınıda yaparım isterseniz.. verebilirim scripti.. msn@emrearici.com
    yahu ben aptalmiyim ayni sistem bendede mevcut www.ayata.ws buyur bunu adam forumda satmayacagiz diye bize kodlari acik verdi

    azcik emege saygi duyun mefe okadar beddua etti hala 100 200 liranin pesindesiniz
  • 27-04-2009, 03:41:53
    #6
    mimar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/script-satisi/146...ce-50-ytl.html

    Arkadaşlar bu linkteki Liderdesign L&D Emlak Scriptini çok beğenmiştim.. Ancak şimdi baktım ki demo uçmuş tabi satıcı site de.. Eğer bu scripti satan varsa almak istiyorum...

    Ayrıca başka script te önerebilirsiniz.
    İstediğim özellikleri; admin panelinden resimlerin link olarak değil de gözat şeklinde yüklenmesi
    görsellik
    ve birkaç istediğim ufak editleme olaylarından anlayan birisi.
    anasayfadan emlak koduyla emlak arama
    vs..

    Ciddi bir alıcıyım..Birkaç gün içerisinde almam gerekli.. Lütden ciddi olan satıcılar iletişime geçsinler..

    Lütfen konuya mesaj bırakın önerilerinizi..PM olarak yollamayın.
    msn adresi de yazarsanız sevinirim

    Teşekkurler..
    arkadasim sistemi alacaksana mefeden baskasindan alma benden sana tavsiye bende sattim bu sistemi ama bu scripti yazan mefe alicaksan en guzel destegide ondan alirsin zaten

    selametle 20 lira 50 lira 100 lire seni kandirmasin zaten scripti kodlari acik verio satmanada izin veriyo adam ama forumlarda satisi yasak

    oyle olsa www.ayata.ws bende satamaya calisirdim sana buda bana aít

    git ona rica et ondanda alirsin 180 e
  • 28-04-2009, 01:47:58
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    100 - 150 tl arası istediğin özelliklerde script hazırlayabilirim - pm atman yeterli
  • 28-04-2009, 13:56:36
    #8
    bende mefe scriptini aldım ama forumda asla satmam özelden iletişim kurarım almak isteyen alır emeğe saygı bizim için önde gelir....Hatta otogaleriye çevrilmiş scriptide aldım...Emeğe saygı arkadaşlar...
  • 28-04-2009, 14:18:15
    #9
    emre arici - rep vermişsin buna gerek varmıydı burda - rep i hak eden sensin adam bu script ı satarken sanada forumlarda satmak yasak dedi madem bukadar haramı zıkkımı seviyosan sat

    burda -rep versi gereken benim elalemin yazıp forumda satısına helallik vermediği bir scriptı satıyosun

    scriptın aynı bendeyken ben imden yazıp 100 liraya sata bilirdim o adam ama geldim mefeye yönlendirdim

    bırak 50 lirayada satardım ben mefeye yönlendirdim .. bugun bir mail attı scriptı sat dedi satmadım yine mefeye yönlendirdim

    bana -rep verip aptal demişssin ve o kütü sözünü sana aynen iade ediyorum

    -rep e gelince bana - rep verdin diye bende sana - rep vermicem ben daha iyisini yaptım

    sen bana özel aptal dedin ben herkezin huzurunda asıl sensin diye dünyalık ve bugunlük yaşıyosun diye sana sözünü iade ettim

    şimdi o - rep verip aldın replerimi ne yaparsan yap

    konuyu okuyan arkadaşlar özür dilerim bu adama ne desem az hem suclu hem güclü