https://www.r10.net/script-satisi/146...ce-50-ytl.html
Arkadaşlar bu linkteki Liderdesign L&D Emlak Scriptini çok beğenmiştim.. Ancak şimdi baktım ki demo uçmuş tabi satıcı site de.. Eğer bu scripti satan varsa almak istiyorum...
Ayrıca başka script te önerebilirsiniz.
İstediğim özellikleri; admin panelinden resimlerin link olarak değil de gözat şeklinde yüklenmesi
görsellik
ve birkaç istediğim ufak editleme olaylarından anlayan birisi.
anasayfadan emlak koduyla emlak arama
vs..
Ciddi bir alıcıyım..Birkaç gün içerisinde almam gerekli.. Lütden ciddi olan satıcılar iletişime geçsinler..
Lütfen konuya mesaj bırakın önerilerinizi..PM olarak yollamayın.
msn adresi de yazarsanız sevinirim
Teşekkurler..
Emlak Scripti Alınacaktır
12
●888
- 26-04-2009, 20:11:51Hülya Emlak GAYRİMENKUL DANIŞMANLIK bak bu işine yararsan siteden ulaşabilirsin kendisine orda mail adresi olması gerek sanırsam mefe@mefe.net ti heralde bunu tavsiye ederim
- 27-04-2009, 02:09:39Üyeliği durdurulduBALIKÇI İNŞAAT 180 YTL ye kurarım. anlatımınıda yaparım isterseniz.. verebilirim scripti.. msn@emrearici.com
- 27-04-2009, 03:38:24yahu ben aptalmiyim ayni sistem bendede mevcut www.ayata.ws buyur bunu adam forumda satmayacagiz diye bize kodlari acik verdiEmrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
azcik emege saygi duyun mefe okadar beddua etti hala 100 200 liranin pesindesiniz - 27-04-2009, 03:41:53arkadasim sistemi alacaksana mefeden baskasindan alma benden sana tavsiye bende sattim bu sistemi ama bu scripti yazan mefe alicaksan en guzel destegide ondan alirsin zatenmimar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selametle 20 lira 50 lira 100 lire seni kandirmasin zaten scripti kodlari acik verio satmanada izin veriyo adam ama forumlarda satisi yasak
oyle olsa www.ayata.ws bende satamaya calisirdim sana buda bana aít
git ona rica et ondanda alirsin 180 e - 28-04-2009, 14:18:15emre arici - rep vermişsin buna gerek varmıydı burda - rep i hak eden sensin adam bu script ı satarken sanada forumlarda satmak yasak dedi madem bukadar haramı zıkkımı seviyosan sat
burda -rep versi gereken benim elalemin yazıp forumda satısına helallik vermediği bir scriptı satıyosun
scriptın aynı bendeyken ben imden yazıp 100 liraya sata bilirdim o adam ama geldim mefeye yönlendirdim
bırak 50 lirayada satardım ben mefeye yönlendirdim .. bugun bir mail attı scriptı sat dedi satmadım yine mefeye yönlendirdim
bana -rep verip aptal demişssin ve o kütü sözünü sana aynen iade ediyorum
-rep e gelince bana - rep verdin diye bende sana - rep vermicem ben daha iyisini yaptım
sen bana özel aptal dedin ben herkezin huzurunda asıl sensin diye dünyalık ve bugunlük yaşıyosun diye sana sözünü iade ettim
şimdi o - rep verip aldın replerimi ne yaparsan yap
konuyu okuyan arkadaşlar özür dilerim bu adama ne desem az hem suclu hem güclü