emre arici - rep vermişsin buna gerek varmıydı burda - rep i hak eden sensin adam bu script ı satarken sanada forumlarda satmak yasak dedi madem bukadar haramı zıkkımı seviyosan sat

burda -rep versi gereken benim elalemin yazıp forumda satısına helallik vermediği bir scriptı satıyosun

scriptın aynı bendeyken ben imden yazıp 100 liraya sata bilirdim o adam ama geldim mefeye yönlendirdim

bırak 50 lirayada satardım ben mefeye yönlendirdim .. bugun bir mail attı scriptı sat dedi satmadım yine mefeye yönlendirdim

bana -rep verip aptal demişssin ve o kütü sözünü sana aynen iade ediyorum

-rep e gelince bana - rep verdin diye bende sana - rep vermicem ben daha iyisini yaptım

sen bana özel aptal dedin ben herkezin huzurunda asıl sensin diye dünyalık ve bugunlük yaşıyosun diye sana sözünü iade ettim

şimdi o - rep verip aldın replerimi ne yaparsan yap

konuyu okuyan arkadaşlar özür dilerim bu adama ne desem az hem suclu hem güclü