bende mefe scriptini aldım ama forumda asla satmam özelden iletişim kurarım almak isteyen alır emeğe saygı bizim için önde gelir....Hatta otogaleriye çevrilmiş scriptide aldım...Emeğe saygı arkadaşlar...