• 18-04-2009, 04:13:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bir arkadaşlık sitesi yazdırmak istiyorum... Php olsa daha iyi olur diye düşünüyorum ama asp de olabilir... illa 0 dan olacak diyede bişey yok aslında, aşırı bir masraf olsun istemiyoruz.. elinizde varsa editle de yapabilirsiniz, önce demo göstererek.. ilgilenenler p.m atarsa sevinirim...
  • 18-04-2009, 09:36:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    merhaba elimizde hazır sistem var
    bu konuda ciddiyseniz bilgi verebilirim
    msn
    tuncay_celik35@hotmail.com
  • 18-04-2009, 11:16:56
    #3
    özel mesaj atıldı
  • 18-04-2009, 14:25:15
    #4
    ASP Düşünürseniz eğer editte olabilir sıfırdan da olabilir. Edit gayet uygun gelebilir ama sıfırdan olduğu zaman biraz masraflı olabilir.

    Fiyat konusunda PM atıyorum şimdi.
  • 19-04-2009, 18:39:58
    #5
    pm atıldı