Arkadaşlar bir arkadaşlık sitesi yazdırmak istiyorum... Php olsa daha iyi olur diye düşünüyorum ama asp de olabilir... illa 0 dan olacak diyede bişey yok aslında, aşırı bir masraf olsun istemiyoruz.. elinizde varsa editle de yapabilirsiniz, önce demo göstererek.. ilgilenenler p.m atarsa sevinirim...