Hesap satiş script alınacaktır TR VE İNG versiyonlu.
Öncelik ingilizce.
İnglizce google çevirisi olmayacak kendim ingilizce yazacağım.
Elinde hazırda olanlar varsa demo ve ücreti pmden gönderebilirler.
Hoşuma giden olursa İlerleyen tarihlerde almayı planlıyorum.
Hesap satiş script alınacaktır TR VE İNG versiyonlu
7
●226
- 06-11-2022, 13:15:14
- 06-11-2022, 13:26:25Üyeliği durdurulduBende bir dönem çok aradım ama adam akıllı bir hesap satış sc yok forumda
- 06-11-2022, 23:20:11Merhabalar, dilerseniz Dijimin yazılımımıza göz atabilirsiniz;
Forum konusu: https://www.r10.net/script-satisi/32...-kullanim.html
Yazılım: https://www.metbi.net/dijimin/
Yazılım modülleri: https://www.metbi.net/dijimin-plugins/
İyi forumlar. - 06-11-2022, 23:38:51Full modüllü ücreti nedir ?Metbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyelikli sistem kullanabiliyor muyuz ?
Kişiler sepet olmadan üye giriş yaptıktan sonra stokdaki adet kadar hesabı otomatik çekebiliyor mu ? ve indirebiliyor mu bunları bulamadım ? - 06-11-2022, 23:44:35Merhabalar, ihtiyacınız olan modülleri ve yazılımı sitemiz üzerinden sepete ekleyerek direkt olarak fiyata erişebilirsiniz.Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyelik Sistemi Modülü ürününü satın aldıktan sonra üyelik sistemini tabii ki kullanabilirsiniz.
Sepet olmadığı takdirde bir ürünü satın alabilir. Bu ürün içerisinde belirttiğiniz stok adeti kadar alım yapabilir. Teslim edilen ürün seçeneklerinde indirme özelliği bulunmamaktadır, müşteri panelinden siparişi üzerinden görüntüleyebilir ve SMTP ayarlarını yaparsanız kullanıcıya mail olarak ulaştırılır. - 09-11-2022, 14:04:16Burdan veya pmden demo ve fiyat iletiseniz daha iyi olur.tarik3477 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle