Metbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, dilerseniz Dijimin yazılımımıza göz atabilirsiniz;

Forum konusu: https://www.r10.net/script-satisi/32...-kullanim.html

Yazılım: https://www.metbi.net/dijimin/

Yazılım modülleri: https://www.metbi.net/dijimin-plugins/

İyi forumlar.
Full modüllü ücreti nedir ?
Üyelikli sistem kullanabiliyor muyuz ?
Kişiler sepet olmadan üye giriş yaptıktan sonra stokdaki adet kadar hesabı otomatik çekebiliyor mu ? ve indirebiliyor mu bunları bulamadım ?