Sevgili arkadaşlar GTA 'yı hepiniz bilirsiniz.GTA San Andreas oyununun online halini oynuyoruz.Oyun modumuzu geliştirmek istiyoruz.Oyunun modu pawn isminde c ye benziyen bir dille yazılıyor.iyi derece c bilenlerin pawn dilini hemen kavrayabileceğini düşünüyorum.modumuzun gelişmesinde bize yardım edecek kişiler arıyoruz. örnek verecek olursam kod örnekleri wiki samp sitesinde mevcut mesela bir binayı açacağız koordinat alıp o binanın içine interior ekliyoruz falan filan. bütün bu kodların örnekleri ve anlatımları wiki sampta mevcut.ingilizce bilenler için daha kolay olacaktır. http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Documentation Bu linkte ki bağlantıları inceleyerek Pawn hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.100 ytl civarlarında bir bütçemiz mevcut.MSN: h0p3@hope.gen.tr
GTA SA:MP Düzenleme
0
●888
- 20-02-2009, 20:44:03Üyeliği durdurulduArkadaşın R10 hesabı olmadığından dolayı bana yazdığı mesajı aynen buraya kopyalıyorum.