Arkadaşın R10 hesabı olmadığından dolayı bana yazdığı mesajı aynen buraya kopyalıyorum.
Sevgili arkadaşlar GTA 'yı hepiniz bilirsiniz.GTA San Andreas oyununun online halini oynuyoruz.Oyun modumuzu geliştirmek istiyoruz.Oyunun modu pawn
isminde c ye benziyen bir dille yazılıyor.iyi derece c bilenlerin pawn dilini hemen kavrayabileceğini düşünüyorum.modumuzun gelişmesinde
bize yardım edecek kişiler arıyoruz.
örnek verecek olursam kod örnekleri wiki samp sitesinde mevcut mesela bir binayı açacağız koordinat alıp o binanın içine interior ekliyoruz falan filan.
bütün bu kodların örnekleri ve anlatımları wiki sampta mevcut.ingilizce bilenler için daha kolay olacaktır.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Documentation
Bu linkte ki bağlantıları inceleyerek Pawn hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.100 ytl civarlarında bir bütçemiz mevcut.
MSN:
h0p3@hope.gen.tr