Arkadaşın R10 hesabı olmadığından dolayı bana yazdığı mesajı aynen buraya kopyalıyorum.
Sevgili arkadaşlar GTA 'yı hepiniz bilirsiniz.GTA San Andreas oyununun online halini oynuyoruz.Oyun modumuzu geliştirmek istiyoruz.Oyunun modu pawn 
isminde c ye benziyen bir dille yazılıyor.iyi derece c bilenlerin pawn dilini hemen kavrayabileceğini düşünüyorum.modumuzun gelişmesinde 
bize yardım edecek kişiler arıyoruz.

örnek verecek olursam kod örnekleri wiki samp sitesinde mevcut mesela bir binayı açacağız koordinat alıp o binanın içine interior ekliyoruz falan filan.
bütün bu kodların örnekleri ve anlatımları wiki sampta mevcut.ingilizce bilenler için daha kolay olacaktır.

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Documentation

Bu linkte ki bağlantıları inceleyerek Pawn hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.100 ytl civarlarında bir bütçemiz mevcut.
MSN: h0p3@hope.gen.tr