• 13-01-2009, 20:24:45
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Dolphin 6.1.4 kurdum elinde Türkçe dil dosyası olan arkadaş varsa paylaşabilir mi?

    Birde admin şifresine ( site/admin ) usere admin şifreye dolphin, password ve kendi yazdığım şifreyi yazdım bir türlü kabul etmedi hep hata veriyor bilgisi olan arkadaş varsa neden olabilir?

    EDİT: Pardon arkadaşlar ücretsiz script istek bölümüne yazacaktım konuyu yanlış yere açmışım. Moderetörler konuyu taşıyabilirler mi rica etsem..
  • 21-06-2009, 12:35:13
    #2
    Türkçe dil paketini bulduysanız yayınlar mısınız ?
  • 21-06-2009, 12:36:39
    #3
    ücretli almak isterseniz yardımcı olabilirim