Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Dolphin 6.1.4 kurdum elinde Türkçe dil dosyası olan arkadaş varsa paylaşabilir mi?
Birde admin şifresine ( site/admin ) usere admin şifreye dolphin, password ve kendi yazdığım şifreyi yazdım bir türlü kabul etmedi hep hata veriyor bilgisi olan arkadaş varsa neden olabilir?
EDİT: Pardon arkadaşlar ücretsiz script istek bölümüne yazacaktım konuyu yanlış yere açmışım. Moderetörler konuyu taşıyabilirler mi rica etsem..