Teknoloji içerikli sitem için ücretli script yaptıracağım.
Scripti ise size pmden vereceğim siteninkiyle aynısı olacak.
İlgilenmek isteyen arkadaşlar var ise pmlerinizi bekliyorum.
Edit: Konu başlığını ne yazdıysam konu açamadım.O yuzden böyle saçma bir başlıkla konu açıldı.
Teknoloji sitesi için
26
●1.289
- 24-12-2008, 23:17:27hocam ne hızlısın açar açmaz girdinErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Konuyu editledim.Sebebinide yazdım.
Neden - rep verdin anlamış değilim.Gerçekten ayıp. - 25-12-2008, 17:08:32asp uygunsa
https://www.r10.net/script-satisi/190...z-yazilir.html
Ad Soyad / İletişimKubilay Erkeç
Telefon / Cep+905066189868
Msn Destek / onlineinfo@kebilisim.com
