ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ne
hocam ne hızlısın açar açmaz girdin

Konuyu editledim.Sebebinide yazdım.

Neden - rep verdin anlamış değilim.Gerçekten ayıp.