• 21-12-2008, 19:55:09
    #1
    Cep Telefonları İçin Program Yazan şirket yada şahıs varmı
  • 21-12-2008, 19:59:00
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet arkadaşım var nasıl bişey istiyorsun
  • 21-12-2008, 20:02:25
    #3
    kim o sizmisiniz yoksa şirketmi ?
  • 21-12-2008, 20:05:05
    #4
    trde yapan yok symbian proğram yazan pyhton isterseniz olabilir
  • 21-12-2008, 20:14:29
    #5
    yok bana symbian olarak lazım
  • 21-12-2008, 21:55:41
    #6
    trde yapan yok çincen varsa çin firmalarıyla görüş derim 7 8 aydır başı almış gidiyolar ardından ruslar
  • 21-12-2008, 22:17:04
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mahonii1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trde yapan yok symbian proğram yazan pyhton isterseniz olabilir
    Yapan yok mu? Gayet de var. Uzaya mekik göndermek değil
    Bizim okulda bilg. müh. öğrencileri bunu ilk senelerde yapıyor.
    (bkz: J2ME)

    Şimdiye kadar çalıştığım tüm şirketlerde yapan kişiler vardı ama ne o şirketlerin çıkaracağı fiyatlar hoşunuza gider, ne de oradan tanıdığım arkadaşlara sorsam boş vakitleri olduğunu sanıyorum.

    Kolay gelsin.
  • 22-12-2008, 13:33:58
    #8
    programın konusunu yazarmısınız, burdan yada pm den.
  • 22-12-2008, 13:48:57
    #9
    Java ile yapıalcaksa yaptırırsın. Benim tanıdığım biri var. Daha önce Final dergisi dershanesi ile çalışmıştı bu konuda.