trde yapan yok symbian proğram yazan pyhton isterseniz olabilir
Yapan yok mu? Gayet de var. Uzaya mekik göndermek değil
Bizim okulda bilg. müh. öğrencileri bunu ilk senelerde yapıyor.
(bkz:
J2ME)
Şimdiye kadar çalıştığım tüm şirketlerde yapan kişiler vardı ama ne o şirketlerin çıkaracağı fiyatlar hoşunuza gider, ne de oradan tanıdığım arkadaşlara sorsam boş vakitleri olduğunu sanıyorum.
Kolay gelsin.