mahonii1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
trde yapan yok symbian proğram yazan pyhton isterseniz olabilir
Yapan yok mu? Gayet de var. Uzaya mekik göndermek değil
Bizim okulda bilg. müh. öğrencileri bunu ilk senelerde yapıyor.
(bkz: J2ME)

Şimdiye kadar çalıştığım tüm şirketlerde yapan kişiler vardı ama ne o şirketlerin çıkaracağı fiyatlar hoşunuza gider, ne de oradan tanıdığım arkadaşlara sorsam boş vakitleri olduğunu sanıyorum.

Kolay gelsin.