Merhabalar,
Bir zamanların facebook'ta popüler olan itiraflar için kurmuş olduğum siteme script arıyorum ,
Kullanıcılar üye olmadan itiraf paylaşamayacak , mail doğrulamayan kullanıcı itiraf paylaşamayacak , kullanıcı isterse anonim olarak itiraf paylaşabilecek.
Paylaşılan itiraflara yorum yapılabilecek fakat , üye olmayanlar yorum yapamayacak.
Böyle bir script elinde olan veya uçuk fiyatlar vermeden projelendirebilecek arkadaşlar PM ile iletişime geçerse sevinirim.
itiraf sitem için dedikodu-itiraf scripti arıyorum.
8
●348
- 04-08-2020, 09:18:29Hocam haklısınız fakat anonim olarak itiraf paylaşınca veya yorum yapınca ayıptır söylemesi işin b.kunu çıkartana kadar yapıyorlar
böyle oluncada sayfada durmak istemiyor kimse ama üye olupta mail adreslerini doğrulayan kişiler siteyi kullanınca o saygı çerçevesi her zaman korunuyor kanaatindeyim
- 04-08-2020, 09:47:32Siz fiyat verin hocam ne kadara yaparsanız kurtarır sizi ?absie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2020, 14:04:55Merhabamertasik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm atıldı geri dönüş beklenmektedir.
Saygılarımızla
böyle oluncada sayfada durmak istemiyor kimse ama üye olupta mail adreslerini doğrulayan kişiler siteyi kullanınca o saygı çerçevesi her zaman korunuyor kanaatindeyim