Hocam haklısınız fakat anonim olarak itiraf paylaşınca veya yorum yapınca ayıptır söylemesi işin b.kunu çıkartana kadar yapıyorlar

böyle oluncada sayfada durmak istemiyor kimse ama üye olupta mail adreslerini doğrulayan kişiler siteyi kullanınca o saygı çerçevesi her zaman korunuyor kanaatindeyim