• 06-06-2020, 21:14:57
    #1
    Merhaba

    R10'da gerçekten iyi bir javascriptçi bulmak çok zor sanırım. Bir konu açıyorum 20 kişi pm istiyor ama bir daha geri dönüş olmuyor yazdığım mesaja.
    Lütfen javascript'i bilen kişiler mesaj atsın, rica ediyorum.

    Hatalı bir kod düzeltilecek. Örnek bir kod mevcut, ben kendim o kodu benim koduma entegre etmeye çalıştım ancak yarım yamalak çalışıyor, tam olmadı.
    Düzgünce çalışır hale getirilecek.

    İş @ibrahimmdogann; tarafından yapılmıştır. PM istemeyiniz.
  • 06-06-2020, 21:18:41
    #2
    Mortekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    R10'da gerçekten iyi bir javascriptçi bulmak çok zor sanırım. Bir konu açıyorum 20 kişi pm istiyor ama bir daha geri dönüş olmuyor yazdığım mesaja.
    Lütfen javascript'i bilen kişiler mesaj atsın, rica ediyorum.

    Hatalı bir kod düzeltilecek. Örnek bir kod mevcut, ben kendim o kodu benim koduma entegre etmeye çalıştım ancak yarım yamalak çalışıyor, tam olmadı.
    Düzgünce çalışır hale getirilecek.

    Detaylar PM'de.
    Merhaba hocam

    Javascript tek kodmı yoksa atıyorum php veya asp dilini de içinemi gömceniz oda önemli hocam...

    Saygılarımızla
  • 06-06-2020, 21:20:18
    #3
    YerelTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam

    Javascript tek kodmı yoksa atıyorum php veya asp dilini de içinemi gömceniz oda önemli hocam...

    Saygılarımızla
    Sadece javascript hocam.
  • 06-06-2020, 21:23:44
    #4
    @Mortekno; detayları alabilir miyim?
  • 06-06-2020, 21:32:56
    #5
    PM alayım.
  • 06-06-2020, 21:53:08
    #6
    Haklı sitem. Bu forumda sadece HTML, CSS bilen ve imzasına profesyonel web developer yazan insanlar gördüm ben
  • 06-06-2020, 21:59:38
    #7
    burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklı sitem. Bu forumda sadece HTML, CSS bilen ve imzasına profesyonel web developer yazan insanlar gördüm ben
    haklısınız.
    öyle insanlar var ki benim kendi amatör halimle yaptığım şeyi dahi bilmiyor imzasına javascript, html css, php döşüyor. insanların vaktini çalıyorlar.
  • 07-06-2020, 13:05:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Mortekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    R10'da gerçekten iyi bir javascriptçi bulmak çok zor sanırım. Bir konu açıyorum 20 kişi pm istiyor ama bir daha geri dönüş olmuyor yazdığım mesaja.
    Lütfen javascript'i bilen kişiler mesaj atsın, rica ediyorum.

    Hatalı bir kod düzeltilecek. Örnek bir kod mevcut, ben kendim o kodu benim koduma entegre etmeye çalıştım ancak yarım yamalak çalışıyor, tam olmadı.
    Düzgünce çalışır hale getirilecek.

    Detaylar PM'de.
    PM Alabilirmiyim?
  • 08-06-2020, 18:52:19
    #9
    İş @ibrahimmdogann; tarafından mükemmel bir şekilde hızlı ve eksiksiz olarak yapılmıştır.

    Açtığım konulara bakarsanız bu iş için birden fazla konu açtım farklı zamanlarda ve en az 50 kişi ile konuştum, bir çoğu geri dönüş yapmadı birkaç kişi ise yarım yamalak yapıp teslim etmişti. İbrahim Doğan hocam çok kısa sürede, eksiksiz ve çok profesyonel bir şekilde yapıp teslim etti,

    Javascript konusunda gerçekten çok çok iyi. Herkese tavsiye ederim.