Merhaba
R10'da gerçekten iyi bir javascriptçi bulmak çok zor sanırım. Bir konu açıyorum 20 kişi pm istiyor ama bir daha geri dönüş olmuyor yazdığım mesaja.
Lütfen javascript'i bilen kişiler mesaj atsın, rica ediyorum.
Hatalı bir kod düzeltilecek. Örnek bir kod mevcut, ben kendim o kodu benim koduma entegre etmeye çalıştım ancak yarım yamalak çalışıyor, tam olmadı.
Düzgünce çalışır hale getirilecek.
Detaylar PM'de.
Merhaba hocam
Javascript tek kodmı yoksa atıyorum php veya asp dilini de içinemi gömceniz oda önemli hocam...
Saygılarımızla