• 03-05-2020, 18:22:23
    #10
    MuratOZER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi r10 ahalisi rank'a güveniyor ya hani! Konuyu açan arkadaşta platinmiş. Diyeceğim o ki platini para saçıp alırsın ama ticaret etik ve ahlakı parayla alınmaz...
    Aynen öyle Platin aldığınız zaman bu yorum daha da anlam kazanacaktır
  • 03-05-2020, 18:26:04
    #11
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    MuratOZER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi r10 ahalisi rank'a güveniyor ya hani! Konuyu açan arkadaşta platinmiş. Diyeceğim o ki platini para saçıp alırsın ama ticaret etik ve ahlakı parayla alınmaz...
    Karın ağrınız mı var hocam? Rank ile para ile ne alakası var durumun, arkadaş yanlış anlatmış kendini belli alınacak yerine yaptırılacak yazmış Sizde hemen linç girişimde bulunmuşsunuz. Biraz daha sakin olmakta fayda var bence, iyi forumlar.
  • 03-05-2020, 18:41:23
    #12
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle Platin aldığınız zaman bu yorum daha da anlam kazanacaktır
    almayacağım.
  • 03-05-2020, 18:42:00
    #13
    We 🤍 Playconsole
    MuratOZER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi r10 ahalisi rank'a güveniyor ya hani! Konuyu açan arkadaşta platinmiş. Diyeceğim o ki platini para saçıp alırsın ama ticaret etik ve ahlakı parayla alınmaz...
    Yanlış yazdığım bir olaydır para sıkıntınızı burada dile getirmeyin alamadığınız için ,üyelimi geçtim ticaretimde sizden fazla ne kapıştırıyoruz burda işinize bakın lütfen.
  • 03-05-2020, 18:42:18
    #14
    ekareklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karın ağrınız mı var hocam? Rank ile para ile ne alakası var durumun, arkadaş yanlış anlatmış kendini belli alınacak yerine yaptırılacak yazmış Sizde hemen linç girişimde bulunmuşsunuz. Biraz daha sakin olmakta fayda var bence, iyi forumlar.
    linç değil eleştiri. belliki senin karın ağrın var eleştiri kaldıramıyorsun



    pehlivanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış yazdığım bir olaydır para sıkıntınızı burada dile getirmeyin alamadığınız için ,üyelimi geçtim ticaretimde sizden fazla ne kapıştırıyoruz burda işinize bakın lütfen.
    para sıkıntımı dile getirdiğim yok. alamadığımdan da değil. benim üzerinde çalıştığım sistemlerin maliyeti senin rankını yüze katlar. böyle saçmalıklara para vermketense daha mantıklı işler yapıyorum. ticaret sayısı kapıştıran yok. bir eleştiri yaptım açıkça kaldıramadığınızı gösterdiniz hepinize teşekkürler.