MuratOZER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi r10 ahalisi rank'a güveniyor ya hani! Konuyu açan arkadaşta platinmiş. Diyeceğim o ki platini para saçıp alırsın ama ticaret etik ve ahlakı parayla alınmaz...
Yanlış yazdığım bir olaydır para sıkıntınızı burada dile getirmeyin alamadığınız için ,üyelimi geçtim ticaretimde sizden fazla ne kapıştırıyoruz burda işinize bakın lütfen.