• 11-04-2019, 00:19:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar ücreti karşılığında kolay ama özel bir javascript kod yazdırmak istiyorum işinin ehli olan arkadaşlar ulaşabilirlerse sevinirim.

    İletişim bilgimi buraya bırakıyorum.

    - Mail: vhpgncr@gmail.com
  • 11-04-2019, 10:44:45
    #2
    E-mail gönderildi.
  • 11-04-2019, 20:09:19
    #3
    Mail gönderilmiştir
  • 13-04-2019, 00:03:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/members/107736-birenksec.html

    # birenksec

    1000 TL ye anlaşma sağlanmıştır. 11.04.2019'da işi kendilerine verdim 12.04.2019'da verdiğim işi hakkıyla sorunsuz bir şekilde teslim ettiler kendileri.
    İş ahlakından ve İlgilerinden dolayı kendilerine burdanda teşekkür ediyorum.
    Ödemenin yarısını işi verdiğimde yaptım iş bittikten sonra kalanını gönderdim.
  • 13-04-2019, 15:11:05
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kolay bir javascript koda 1 günlük çalışma karşılığında 1000 TL? Vallahi süpermiş biz bedavaya çalışıyoruz kıskandım şimdi
  • 13-04-2019, 20:18:39
    #6
    Suerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay bir javascript koda 1 günlük çalışma karşılığında 1000 TL? Vallahi süpermiş biz bedavaya çalışıyoruz kıskandım şimdi
    İstenilen işte ki kolay javascript kodu haricinde eklemeler yapıldı.
  • 15-04-2019, 12:54:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    birenksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstenilen işte ki kolay javascript kodu haricinde eklemeler yapıldı.
    İstenilen iş birensec tarafından dahada geliştirildiği için maliyet yükseldi sorunsuz bir şekilde dahada geliştirildiği için teşşekkür ediyorum kendilerine.
  • 17-04-2019, 13:09:35
    #8
    Suerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay bir javascript koda 1 günlük çalışma karşılığında 1000 TL? Vallahi süpermiş biz bedavaya çalışıyoruz kıskandım şimdi
    Çalışmayın bedavaya Siz de emeğinizin karşılığı tam olarak neyse o şekilde teklif verin, başkalarının kazandığını eleştirerek daha iyi yerlere gelemeyeceğiniz gibi gelenleri de aşağı çekersiniz bu şekilde sadece. Dostça bir öneri, mesajınızı görünce yazmak istedim.
  • 17-04-2019, 17:25:40
    #9
    Muzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmayın bedavaya Siz de emeğinizin karşılığı tam olarak neyse o şekilde teklif verin, başkalarının kazandığını eleştirerek daha iyi yerlere gelemeyeceğiniz gibi gelenleri de aşağı çekersiniz bu şekilde sadece. Dostça bir öneri, mesajınızı görünce yazmak istedim.
    Estf, konu tartışmaya dönmesin ben aşağıya çekmeye çalışmıyorum. Herkes kendine değer biçer tabi ki. Forumda günlük çalışma bedeline 1000 TL biçen insanlar olduğunu görmek beni kıskandırmaz, aksine mutlu eder Ülke şartlarına bakıldığında ve asgari ücretle 1 ay çalışan insanlar düşünüldüğünde bu gerçekten mutlu edici bir tablo.