Çalışmayın bedavaya

Siz de emeğinizin karşılığı tam olarak neyse o şekilde teklif verin, başkalarının kazandığını eleştirerek daha iyi yerlere gelemeyeceğiniz gibi gelenleri de aşağı çekersiniz bu şekilde sadece. Dostça bir öneri, mesajınızı görünce yazmak istedim.
Estf, konu tartışmaya dönmesin ben aşağıya çekmeye çalışmıyorum. Herkes kendine değer biçer tabi ki. Forumda günlük çalışma bedeline 1000 TL biçen insanlar olduğunu görmek beni kıskandırmaz, aksine mutlu eder

Ülke şartlarına bakıldığında ve asgari ücretle 1 ay çalışan insanlar düşünüldüğünde bu gerçekten mutlu edici bir tablo.