• 26-06-2017, 19:14:16
    #1
    Herkese merhabalar R10 ailesi,

    Aşağıda eklediğim görseldeki tarz tasarıma sahip olacak sade ve şık bir anket sitesi kurmak istiyorum. Fakat tasarım benim örnek tasarımım gibi basit olmamalı ve aşağıda belirttiğim bazı özellikleri kesinlikle barındırmalıdır.

    İstekler;

    - Admin paneli bulunmalı ve bu admin paneli üzerinden tüm fonksiyonlar gerçekleştirilmelidir.
    - Kolay şekilde içerik eklenecek şekilde bir içerik ekleme ekranına sahip olması gerekmektedir.
    - Sayaç kodunu direkt olarak kopyala yapıştır yapabileceğimiz bir tasarım olmalıdır.
    - Görselde eklediğim gibi seçeneğin adı başlık gibi olmalı, ortalanmalı ve seçeneğin görsel eklenme alanı bulundurulmalıdır.
    - Tüm görselleri otomatik olarak aynı boyuta getirebilecek bir yazılım tercihimdir.
    - Kullanıcı seçimi sonrasında anket sonucunu ve oy kullanan sayısını görebilmeli, bir sonraki ankete ''Sonraki'' seçeneği ile geçebilmelidir.

    Örnek Tasarım;


    Bütçe;

    Bütçemiz aşırı derece güçlü değildir fakat her türlü tekliflere açığız. Tekliflerinizi PM ile iletiniz.

    Hayırlı bayramlar, iyi forumlar dilerim.
  • 26-06-2017, 21:05:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ö.m gönderdim, iyi çalışmalar.
  • 27-06-2017, 11:43:20
    #3
    teklifimi yaptım
  • 27-06-2017, 11:51:31
    #4
    1000 tl ye yapabilirim
  • 28-06-2017, 18:41:35
    #5
    Tüm tekliflere dönüş yapılmıştır.

    ÖNEMLİ NOT: Skype ekleyin konuşalım PM'lerini göndermeyin arkadaşlar! Skype adreslerinizi değil tekliflerinizi istiyorum. Tekliflerinizi R10 üzerinden kolayca yaparsınız, Skype iiçin PM kutumda yer kaplamaya gerek yok.
  • 28-06-2017, 19:53:12
    #6
    theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 tl ye yapabilirim
    Dostum selam,
    Senin başka konularda da mesajını görüyorum. Bilmiyorum bu işlere ne zaman başladın, ama yeni başladığını düşünüyorum.

    Senden forum üyeleri adına bir kaç ricam var,

    1-Tekliflerini özel mesajla iletmelisin. Daha önce de başka bir chat işine açık teklif vermiştin, bu pek sağlıklı değil. Hem kendi işini hem başkalarının işini baltalıyor olabilirsin.

    2-Verdiğin teklifler çok düşük. Sen sürümden kazanıyor olabilirsin belki ama sen de bunu yapma. Bu forumda herkes mutlaka iş olsun diye ucuz iş almıştır (örn: ben) ama pişman olmuştur mutlaka. Az ve kaliteli iş yaparsan daha çok kazandığını göreceksin, hem daha az insanla muhatap olacaksın hem daha az şeye yoğunlaşman gerekecek. Dolayısıyla işinin kalitesi artacak, müşterilerin zamanla daha kaliteli olacak. Daha çok kazanacaksın.
    Bu işe 1000 tl çok komik bir miktar. Bu tür küçük-orta arası seviye projeler için bilgisayarının power tuşuna bastığın an en az 3 bin lira demelisin.

    Çünkü sen bu işi 1000 liraya alıp kaliteli yapmazsan yada bitiremezsen iş verenlerin foruma güveni azalacak. Bir dahakine sen de iş alamaz duruma geleceksin. Buradan ekmek yiyenler ekmeğini yiyemeyecek. Ha kaliteli yaparsan bu sefer de senin emeğine yazık. Hem süper iş teslim et hem de az kazan.

    Her türlü zarardasın.

    Bol kazançlar dilerim.
  • 28-06-2017, 20:11:11
    #7
    mpoy8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum selam,
    Senin başka konularda da mesajını görüyorum. Bilmiyorum bu işlere ne zaman başladın, ama yeni başladığını düşünüyorum.

    Senden forum üyeleri adına bir kaç ricam var,

    1-Tekliflerini özel mesajla iletmelisin. Daha önce de başka bir chat işine açık teklif vermiştin, bu pek sağlıklı değil. Hem kendi işini hem başkalarının işini baltalıyor olabilirsin.

    2-Verdiğin teklifler çok düşük. Sen sürümden kazanıyor olabilirsin belki ama sen de bunu yapma. Bu forumda herkes mutlaka iş olsun diye ucuz iş almıştır (örn: ben) ama pişman olmuştur mutlaka. Az ve kaliteli iş yaparsan daha çok kazandığını göreceksin, hem daha az insanla muhatap olacaksın hem daha az şeye yoğunlaşman gerekecek. Dolayısıyla işinin kalitesi artacak, müşterilerin zamanla daha kaliteli olacak. Daha çok kazanacaksın.
    Bu işe 1000 tl çok komik bir miktar. Bu tür küçük-orta arası seviye projeler için bilgisayarının power tuşuna bastığın an en az 3 bin lira demelisin.

    Çünkü sen bu işi 1000 liraya alıp kaliteli yapmazsan yada bitiremezsen iş verenlerin foruma güveni azalacak. Bir dahakine sen de iş alamaz duruma geleceksin. Buradan ekmek yiyenler ekmeğini yiyemeyecek. Ha kaliteli yaparsan bu sefer de senin emeğine yazık. Hem süper iş teslim et hem de az kazan.

    Her türlü zarardasın.

    Bol kazançlar dilerim.
    saol yeni katıldım sayılır dediklerini onemsicem