theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1000 tl ye yapabilirim
Dostum selam,
Senin başka konularda da mesajını görüyorum. Bilmiyorum bu işlere ne zaman başladın, ama yeni başladığını düşünüyorum.

Senden forum üyeleri adına bir kaç ricam var,

1-Tekliflerini özel mesajla iletmelisin. Daha önce de başka bir chat işine açık teklif vermiştin, bu pek sağlıklı değil. Hem kendi işini hem başkalarının işini baltalıyor olabilirsin.

2-Verdiğin teklifler çok düşük. Sen sürümden kazanıyor olabilirsin belki ama sen de bunu yapma. Bu forumda herkes mutlaka iş olsun diye ucuz iş almıştır (örn: ben) ama pişman olmuştur mutlaka. Az ve kaliteli iş yaparsan daha çok kazandığını göreceksin, hem daha az insanla muhatap olacaksın hem daha az şeye yoğunlaşman gerekecek. Dolayısıyla işinin kalitesi artacak, müşterilerin zamanla daha kaliteli olacak. Daha çok kazanacaksın.
Bu işe 1000 tl çok komik bir miktar. Bu tür küçük-orta arası seviye projeler için bilgisayarının power tuşuna bastığın an en az 3 bin lira demelisin.

Çünkü sen bu işi 1000 liraya alıp kaliteli yapmazsan yada bitiremezsen iş verenlerin foruma güveni azalacak. Bir dahakine sen de iş alamaz duruma geleceksin. Buradan ekmek yiyenler ekmeğini yiyemeyecek. Ha kaliteli yaparsan bu sefer de senin emeğine yazık. Hem süper iş teslim et hem de az kazan.

Her türlü zarardasın.

Bol kazançlar dilerim.