• 07-04-2008, 22:33:54
    #1
    Ben bir haber sitesi kurmak istiyorum lütfen yardım edermisiniz ?
    Ben bazı özelliklerini yazayım
    Otomatik haber cekme
    Otomatik gelen haberleri kategorılerıne eklemesi
    elle haber ekleme
    Admin paneli
    Reklam Konturol
    üyelik ( üyeler mesajlaasması)
    yazar girişi
    yazar ekleme yazar silme
    sınırsız kategori oluşturma
    hava durumu
    Web masterlere ozel siteye haber ekleme
    vb...
    bunu yapacak arkadaslar lütfen yardım etsin fiyat konusuna gelince fazla butcem yok biraz idare edilse iyi olur
    iletişim:yarali_yurek_16(at)hotmail.com
  • 09-04-2008, 12:11:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    anlaşma saglanmıstır... tesekkurler....
  • 09-04-2008, 12:24:27
    #3
    haber ve reklam modülü ekleyerek joomlada çıkartabilirsiniz
  • 09-04-2008, 13:30:36
    #4
    Hayırlı olsun her ikiniz içinde

    dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haber ve reklam modülü ekleyerek joomlada çıkartabilirsiniz
    Anlaşma sağlandıktan sonra bu tür bir mesaj çok doğru olmamış bence. Anlaşma sağlamadan önce belirtmiş olsan neyse ama zehirboard arkadaşımızı zor durumda bırakbilir. Daha dikkatli olursak hiç kimsenin ekmeğine mani olmamış oluruz.
  • 09-04-2008, 15:01:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun her ikiniz içinde



    Anlaşma sağlandıktan sonra bu tür bir mesaj çok doğru olmamış bence. Anlaşma sağlamadan önce belirtmiş olsan neyse ama zehirboard arkadaşımızı zor durumda bırakbilir. Daha dikkatli olursak hiç kimsenin ekmeğine mani olmamış oluruz.
    kardes yorumun icin tesekkur ederim. joomla ya falan eklenti kurmakla olacak bir iş deil ardakasın istediği script.
    ikinize de tsk ederim.. ii gunler
  • 13-04-2008, 19:56:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arkadasla anlasmamıza ragmen 1 haftadır ortalarda gorunmuyor. ucretin 1/3 ünü pesin calısıorm kendisiyle de konustuk telefon numaralarımı da aldı yarın yatırım dedi yalnız 1 haftadır ortalarda olmadıgı & arama gayretinde bulunmadıgı icin is benden cıkmıstır.. bilginize
  • 14-04-2008, 22:57:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bende sky ile çalıştım.Efsane gibi 1 hafta geçirdik :P