Hayırlı olsun her ikiniz içinde
Anlaşma sağlandıktan sonra bu tür bir mesaj çok doğru olmamış bence.

Anlaşma sağlamadan önce belirtmiş olsan neyse ama zehirboard arkadaşımızı zor durumda bırakbilir. Daha dikkatli olursak hiç kimsenin ekmeğine mani olmamış oluruz.
kardes yorumun icin tesekkur ederim. joomla ya falan eklenti kurmakla olacak bir iş deil ardakasın istediği script.
ikinize de tsk ederim.. ii gunler