• 24-11-2014, 16:07:59
    #1
    Yeni bir projemiz icin urun karsilastirma scripti yazdıracagiz.Turkiyede ornek olarak kiyas.la gibi olabilir.

    Telefondan yaziyorum,hersey aciktir.Eger yapabilirseniz teklifiniz ve cep telefonunuzla PM atabilirsiniz.

    imla
  • 24-11-2014, 18:25:31
    #2
    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir projemiz icin urun karsilastirma scripti yazdıracagiz.Turkiyede ornek olarak kiyas.la gibi olabilir.

    Telefondan yaziyorum,hersey aciktir.Eger yapabilirseniz PM atabilirsiniz.

    imla
    Mail atarsanız arkadaşlarımız yardımcı olacaklardır.
  • 25-11-2014, 13:34:51
    #3
    Freelancer.com'dan daha olumlu sonuçlar geldi ama türk birisine yaptırmak hembizim için hemde Türkiye için daha iyi olacak.

    Ama böyle giderse malesef işi yabancı alacak.
  • 25-11-2014, 17:12:04
    #4
    Pardon ama size projenizi konusmak icin telefon numaramizi verdik. Aramadiniz bile. Freelancer.com'dan bulduklariniz aradi mi yani?

    En azindan telefon ile gorusmeden nasil bir proje yaptirmayi dusunuyorsunuz?
  • 27-11-2014, 21:01:44
    #5
    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Freelancer.com'dan daha olumlu sonuçlar geldi ama türk birisine yaptırmak hembizim için hemde Türkiye için daha iyi olacak.

    Ama böyle giderse malesef işi yabancı alacak.
    Freelancer'dan alacağınız tekliflerle buradakileri karsilastirmayiniz. Burada 100 liraya yaptiracaginiz isi pakistanlı ya da hindistanli birine 20 liraya yaptırabilirsiniz zaten. Muhattabiniz da ona göre olur.
  • 30-11-2014, 20:16:07
    #6
    Some adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon ama size projenizi konusmak icin telefon numaramizi verdik. Aramadiniz bile. Freelancer.com'dan bulduklariniz aradi mi yani?

    En azindan telefon ile gorusmeden nasil bir proje yaptirmayi dusunuyorsunuz?
    Telefon verenlerden 2-3 kisiyi aradim ama sanki kufur edermisim gibi karşıladılar, kusura bakmayin ama bu kadar da insan disindan cikmis insanlarda yazilimci olmuslarsa turkler köşede kalsin.

    Fransiz adama isi verdim ilk gun sonunda bana kaba tasarimini gosterdi ve cok memnun kaldim.Hem isimi ucuza hemde mukemmel anlayisla isimi onlara verdim.

    Konu size gelirse kusuruma bakmayin o terbiyesizlerden sonra tiksindim turk yazilimcilara.Tekrar aramadiklarim icin de ozur dilerim.
  • 30-11-2014, 20:21:38
    #7
    projelendirme yaptınız mı?

    detay verirseniz teklif geçebilirim