Some adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pardon ama size projenizi konusmak icin telefon numaramizi verdik. Aramadiniz bile. Freelancer.com'dan bulduklariniz aradi mi yani?

En azindan telefon ile gorusmeden nasil bir proje yaptirmayi dusunuyorsunuz?
Telefon verenlerden 2-3 kisiyi aradim ama sanki kufur edermisim gibi karşıladılar, kusura bakmayin ama bu kadar da insan disindan cikmis insanlarda yazilimci olmuslarsa turkler köşede kalsin.

Fransiz adama isi verdim ilk gun sonunda bana kaba tasarimini gosterdi ve cok memnun kaldim.Hem isimi ucuza hemde mukemmel anlayisla isimi onlara verdim.

Konu size gelirse kusuruma bakmayin o terbiyesizlerden sonra tiksindim turk yazilimcilara.Tekrar aramadiklarim icin de ozur dilerim.