Asp.Net yönetim paneli yaptırılacak
4
●313
- 01-10-2013, 04:18:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba asp .net mvc 4 razor view engine c# ile tasarlayabilirim. Ödemeyi projeyi tamamladıktan sonra beğenirseniz alırım skype: emrahkayisoglu
- 01-10-2013, 09:13:40Merhaba,
Asp.net C# ile panelinizi geliştirebilirim. Uygun görürseniz pm'den görüşebiliriz.