• 30-09-2013, 16:46:43
    #1
    Arkadaşlar arayüz çalışması tarafımızdan verilecek sitemize asp.net yönetim paneli yazdırmak istiyoruz.İlgilenen arkadaşlar referanslarıyla birlikte dönüş yapabilirler.
  • 30-09-2013, 17:49:22
    #2
    kendi yazdığımız asp.net admin panelini açık kaynak kodlu olarak tasarımına entegre edebiliriz. pm olarak referanslar gönderildi.
  • 01-10-2013, 04:18:11
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba asp .net mvc 4 razor view engine c# ile tasarlayabilirim. Ödemeyi projeyi tamamladıktan sonra beğenirseniz alırım skype: emrahkayisoglu
  • 01-10-2013, 09:13:40
    #4
    Merhaba,

    Asp.net C# ile panelinizi geliştirebilirim. Uygun görürseniz pm'den görüşebiliriz.
  • 02-10-2013, 00:30:50
    #5
    Pm attım.