• 13-02-2013, 01:25:32
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bahsedilen tweeti bende bir cok hesaptan gordum. Merak ettim okudum yazdiklarini. Bazi gerçeklere deginmis. Gercekler ortaya cikinca susturulmaya calisilmis. Turkiyenin halinin ufak bir gostergesi.
  • 13-02-2013, 01:31:56
    #11
    hayır uygulamaları adabı ile kullananlar var onlara lafım yok. twitterde hergün 1 2 tt yaparım benle alakası olmamasına rağmen tt de top tweetde takipçi uygulama sitesini yapıştırırlar sesimi çıkarmam, sadece benim yaptığım tt lerde değil hangi tt ye baksanız top tweet uygulama sitesi. ve insanların hesaplarından spam tweeti attırmalar şifreye müdahale etmeler,


    Ve diyorumki gerekirse twitterda bir spam kampanyası yapılır ve takipçi uygulamaları spamlanır,
  • 13-02-2013, 01:46:33
    #12
    ersinbasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimle kişisel olarak konuşma. Benim seninle kişisel konuşmam olamaz.
    Arkadaş haklı. Bende elimden gelen yardımı yaptım ona. Ben belgeli şekilde genele konuşuyorum, sen belgesiz şekilde bana konuşuyorsun. Bana cevap verme. Al sana bir belge daha. Alakam yok diyorsun ya. Aynı twiti sen de atmışsın.
    Ekran görüntüsü:

    Daha yorum yazmıyorum.

    Ersin Hoca, Tolgayla ayda bir yüzyüze görüşürüz bu koymuş olduğunuz profille uzaktan yakından alakası yok.
  • 13-02-2013, 05:39:33
    #13
    oCCann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır uygulamaları adabı ile kullananlar var onlara lafım yok. twitterde hergün 1 2 tt yaparım benle alakası olmamasına rağmen tt de top tweetde takipçi uygulama sitesini yapıştırırlar sesimi çıkarmam, sadece benim yaptığım tt lerde değil hangi tt ye baksanız top tweet uygulama sitesi. ve insanların hesaplarından spam tweeti attırmalar şifreye müdahale etmeler,


    Ve diyorumki gerekirse twitterda bir spam kampanyası yapılır ve takipçi uygulamaları spamlanır,
    En çok da ona deli oluyorum. Hashtag'e 1000 tane rt verip ayda 300-500 lira kazanıcam diye Twitter'ı laçka ediyolar. Biz de biliriz 150-200 bin rt verip uygulamamızın reklamını yapmayı da ertesi gün kapatılır gider. Herifin kafa buna basmıyo uygulaması 2 günde bi kapatılıyo yine açıyo.
  • 13-02-2013, 18:10:39
    #14
    O bahsettiğiniz spam tweetleri bi ara benimde anasayfamı süslüyordu
  • 13-02-2013, 18:20:05
    #15
    hiç bir uygulama kullanıcının şifrelerini değiştirme yetkisine sahip değildir.
    fakat uygulamaya dahil olmak için çakallık yapıp şifre isteyen bir uygulama ise ve kullanıcılar bunu kek gibi yiyip şifrelerini yazıyorlarsa yapabilecek birşey yok.
    twitter apileri kullanıcının şifrelerine erişime izin vermez, veremez, vermesinde mantık yok.
    hiç bir uygulama içinde şifre istenmez. isteniyorsa bilin ki profilinizi çalmak içindir.
    eğer şifre verebilecek kadar bilgisizlerse, yapacakta birşey yok.