hayır uygulamaları adabı ile kullananlar var onlara lafım yok. twitterde hergün 1 2 tt yaparım benle alakası olmamasına rağmen tt de top tweetde takipçi uygulama sitesini yapıştırırlar sesimi çıkarmam, sadece benim yaptığım tt lerde değil hangi tt ye baksanız top tweet uygulama sitesi. ve insanların hesaplarından spam tweeti attırmalar şifreye müdahale etmeler,
Ve diyorumki gerekirse twitterda bir spam kampanyası yapılır ve takipçi uygulamaları spamlanır,