• 22-11-2012, 15:56:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    5 Bin tam 5 bin RT 30 Türk Lirası ve kontor olarak alıyoruz ücreti SMS gönderiyoruz EVET olarak yanıtlıyorsunuz.

    5 Bin RT +1000 takipçi hediye: 30 TL
    10 Bin RT +2000 takipçi hediye= 80 TL
    15 Bin RT +3000 takipçi hediye= 150 TL

    Twitter takipçi çekimi
    1K Takipçi 200 Hediye : 6 TL
    5K Takipçi 2000 Hediye : 30 TL
    10K Takipçi 3000 Hediye : 50 TL
    15K Takipçi 2000 Hediye : 40TL

    Ödeme : Genellikle Facebook Credits , ve diğer Facebook credits ödeme seçenekleri
    İletişim : PM ve satisr10net@hotmail.com
  • 22-11-2012, 19:02:45
    #2
    Yuh be kardeşim helal olsun bendede bot felan var ama en fazla 2.800 RT oda çok zorlayınca :P Hayırlı işler.
  • 22-11-2012, 19:11:07
    #3
    rt ler türkmü ?
  • 22-11-2012, 20:24:03
    #4
    5binlik paketten 2 tane alsam 2.paketten 20 tl kardayim duzenleyin isterseniz
  • 23-11-2012, 02:02:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Alışveriş yapıcak arkadaşların dikkatli olmasını öneriyorum arkadaş bana pek güvenilir gelmedi.O yüzden alışveriş yapmadım.
  • 23-11-2012, 02:05:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Güven havuzu üzerinden kredi kartı ile almak isterim 15 k takipci
  • 23-11-2012, 02:06:29
    #7
    fixrankcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alışveriş yapıcak arkadaşların dikkatli olmasını öneriyorum arkadaş bana pek güvenilir gelmedi.O yüzden alışveriş yapmadım.
    Katılıyorum. Bir kaç referans vermeli en azından. Ticaret puanı sıfır...
  • 23-11-2012, 02:14:58
    #8
    İtraderlere bakılacak olursa hiç güven vermiyo ticaret yapacaklar dikkatli olsun

    https://www.r10.net/sikayetim-var/900...agduriyet.html
  • 23-11-2012, 12:26:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yuh be kardeşim helal olsun bendede bot felan var ama en fazla 2.800 RT oda çok zorlayınca :P Hayırlı işler.
    Yeni şeyler geliştiriyoruz
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rt ler türkmü ?
    %5 Yabancı sadece
    fixrankcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alışveriş yapıcak arkadaşların dikkatli olmasını öneriyorum arkadaş bana pek güvenilir gelmedi.O yüzden alışveriş yapmadım.
    Vallahi sen güvenmeyip almassın ama diğerlerinide kışkırtır gibi benden uzlaştırır gibi yapıyorsun alınıyorum.
    Emir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5binlik paketten 2 tane alsam 2.paketten 20 tl kardayim duzenleyin isterseniz
    Herşey müşteri içindir
    siyahodam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güven havuzu üzerinden kredi kartı ile almak isterim 15 k takipci
    Güven havuzu pek bilmiyorum pmden anlatırsanız belkı olur
    boss1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum. Bir kaç referans vermeli en azından. Ticaret puanı sıfır...

    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtraderlere bakılacak olursa hiç güven vermiyo ticaret yapacaklar dikkatli olsun

    https://www.r10.net/sikayetim-var/900...agduriyet.html
    Arkadaş hiç bir ödeme geçmedi sonra gelip bana trade atıyor ?