ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yuh be kardeşim helal olsun bendede bot felan var ama en fazla 2.800 RT oda çok zorlayınca :P Hayırlı işler.
Yeni şeyler geliştiriyoruz
arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rt ler türkmü ?
%5 Yabancı sadece
fixrankcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alışveriş yapıcak arkadaşların dikkatli olmasını öneriyorum arkadaş bana pek güvenilir gelmedi.O yüzden alışveriş yapmadım.
Vallahi sen güvenmeyip almassın ama diğerlerinide kışkırtır gibi benden uzlaştırır gibi yapıyorsun alınıyorum.
Emir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5binlik paketten 2 tane alsam 2.paketten 20 tl kardayim duzenleyin isterseniz
Herşey müşteri içindir
siyahodam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güven havuzu üzerinden kredi kartı ile almak isterim 15 k takipci
Güven havuzu pek bilmiyorum pmden anlatırsanız belkı olur
boss1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum. Bir kaç referans vermeli en azından. Ticaret puanı sıfır...

LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İtraderlere bakılacak olursa hiç güven vermiyo ticaret yapacaklar dikkatli olsun

https://www.r10.net/sikayetim-var/900...agduriyet.html
Arkadaş hiç bir ödeme geçmedi sonra gelip bana trade atıyor ?