Yuh be kardeşim helal olsun bendede bot felan var ama en fazla 2.800 RT oda çok zorlayınca :P Hayırlı işler.

Yeni şeyler geliştiriyoruz
%5 Yabancı sadece
Alışveriş yapıcak arkadaşların dikkatli olmasını öneriyorum arkadaş bana pek güvenilir gelmedi.O yüzden alışveriş yapmadım.
Vallahi sen güvenmeyip almassın ama diğerlerinide kışkırtır gibi benden uzlaştırır gibi yapıyorsun alınıyorum.
5binlik paketten 2 tane alsam 2.paketten 20 tl kardayim duzenleyin isterseniz
Herşey müşteri içindir
Güven havuzu üzerinden kredi kartı ile almak isterim 15 k takipci
Güven havuzu pek bilmiyorum pmden anlatırsanız belkı olur
Katılıyorum. Bir kaç referans vermeli en azından. Ticaret puanı sıfır...
Arkadaş hiç bir ödeme geçmedi sonra gelip bana trade atıyor ?