• 18-10-2012, 21:25:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    hocam onun benle alakası yok www.mobile.twitter.com/signup dan çekıyor otomatik twitter hesabı açıyor bana kalsa hiç eklemezdim
  • 18-10-2012, 21:27:26
    #11
    Misafir
    Merhaba,

    Proje çok mantıklı iyi hoş güzelde. İçi boş fake bot takipçilerin ne tür bir faydası olacak ?
    • MonTi
    MonTi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-10-2012, 21:30:22
    #12
    Üyeliği durduruldu
    süs diyelim hocam dedigim gibi hiç bir faydası yok bu arada sizin projeyi beğenmenize sevindim teşşekur ederim
  • 18-10-2012, 21:36:29
    #13
    Misafir
    MonTi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süs diyelim hocam dedigim gibi hiç bir faydası yok bu arada sizin projeyi beğenmenize sevindim teşşekur ederim
    httpd serveriniz sürekli kopuyor sistemi denedim güzel... Hatta sunucu sponsoru olmak için teklif vermeyi düşündüm...

    Saygılarımla.
    • MonTi
    MonTi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-10-2012, 21:39:02
    #14
    Üyeliği durduruldu
    süper olur hocam size güven sonsuz sizi bayadır uzakdan izliyorum ordan tanıyorum
  • 19-10-2012, 01:38:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    sürekli aynı ipden hesap açıldığı için bi süre sonra botlar kapanacaktır.

    ayrıca en azından her profilin solda kendi oluşturduğu botları liste halinde görmesi lazım )

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:38:36 -->-> Daha önceki mesaj 01:21:41 --

    gözünü sevim bi httpd.conf düzenlemesi de yaptır kafayı yicem sdgşsflgk<aegbh
  • 19-10-2012, 01:43:06
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bot takipçi oluştururken hata veriyor haberin olsyn
  • 19-10-2012, 01:54:51
    #17
    Üyeliği durduruldu
    sanırım patladık bile )

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:54:51 -->-> Daha önceki mesaj 01:47:30 --

    evet patladaık 10dk önce oluşturulan bot susoend oldu.

    bu ip olayına çözüm bulmadıkça bu proje çöp.
  • 19-10-2012, 12:01:01
    #18
    olay güzelde hocam açılan botların twitter hesabına girdim hesap askıya alınmıştır diye bir yazı çıktı :S