sürekli aynı ipden hesap açıldığı için bi süre sonra botlar kapanacaktır.
ayrıca en azından her profilin solda kendi oluşturduğu botları liste halinde görmesi lazım

)
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:38:36 -->-> Daha önceki mesaj 01:21:41 --
gözünü sevim bi httpd.conf düzenlemesi de yaptır kafayı yicem sdgşsflgk<aegbh