• 08-10-2012, 21:43:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Twitter Bot Hesap Açıcı [İster Takip Ettir ister Takipçi Satış Yap]

    #1 Link = http://www.ahmetozalp.net/eklenti/Takipci/olustur/

    Alttaki resimde zaten bize otomatik sallicak herşeyi sadece resim dogrulama kodunu dogru gircez hesap aç a basicaz.

    #2
    Alttaki resimdeki gibi hesap oluşturunca kırmızı yazıyı notepad ile alt alta yaziniz ne kadar hesap açıcaksaniz.


    #3 Link = http://www.ahmetozalp.net/eklenti/Takipci/
    Alttaki resimde ise notepade kaç tane kaydettiysek buraya direk ust bolume yapştiriyoruz ve alttaki @ in sagindaki alana hangi hesabi takip etcekse kulancini yazin ve Takibe başla yapin.



    Not: Geçen sefer patliyordu botlar bu sefer patlamiyor Ornek 5 tane hesap verim size deneyin sorun ve sorunlarinizi alta yazin.
    Nuran8206:v3g22htr:
    Ahmet6248:5abrk77f
    Derya923:vpjv7xz4
    Merve6022:he45tec4
    Melek41719659:zcmgrcbs
  • 08-10-2012, 22:47:27
    #2
    boot takipci gonderiyor..güzel bi sistem.
    kullanıcılar cogalırsa iyi olur
  • 08-10-2012, 23:00:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam çogaltmaya çalışcam ufak bir sistem kurcam gene php k.adı şifre rasgele sallıcak kayıt olcak ama captcha sorunu var
  • 14-10-2012, 14:10:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl anlamadım ve yapamadım ?
  • 14-10-2012, 15:21:08
    #5
    Twetdeck gibi bir program.Sahip olduğun bot hesapların id ve şifrelerini tek tek oraya yazıyorsun ardından alt tarafa kendi ismini yazıyorsun ve yukarı yazdığın kullanıcıların seni takip ediyor.Fakat şu var tahminimce,bizim oraya yazdıgımız kullanıcıları artık sistem sahibi de kullanabiliyor.Güzel bir çalışma.
  • 14-10-2012, 16:24:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    TayCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twetdeck gibi bir program.Sahip olduğun bot hesapların id ve şifrelerini tek tek oraya yazıyorsun ardından alt tarafa kendi ismini yazıyorsun ve yukarı yazdığın kullanıcıların seni takip ediyor.Fakat şu var tahminimce,bizim oraya yazdıgımız kullanıcıları artık sistem sahibi de kullanabiliyor.Güzel bir çalışma.
    Anladım fakat ; bende bot hesap yok özelden bana atarmısın ne kadar varsa !
  • 14-10-2012, 22:13:27
    #7
    WarningLoving adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım fakat ; bende bot hesap yok özelden bana atarmısın ne kadar varsa !
    banada atarmısınız hocam lütfen..
  • 17-12-2012, 21:26:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tm hocam arıyorm
  • 17-12-2012, 22:35:13
    #9
    Benimde hiç botum olmadı pm lütfen