TayCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twetdeck gibi bir program.Sahip olduğun bot hesapların id ve şifrelerini tek tek oraya yazıyorsun ardından alt tarafa kendi ismini yazıyorsun ve yukarı yazdığın kullanıcıların seni takip ediyor.Fakat şu var tahminimce,bizim oraya yazdıgımız kullanıcıları artık sistem sahibi de kullanabiliyor.Güzel bir çalışma.
Anladım fakat ; bende bot hesap yok özelden bana atarmısın ne kadar varsa !