• 28-12-2010, 01:37:45
    #1
    Değerli arkadaşlar twitterım ve emailim 1 hafta önce hacklendi email herşeyi değiştirmişler benim fotoğrafım olan hesapta benim adıma benim ağzımdan konuşuyorlar, Ben bu kişileri bulmak için ne yapmalıyım suç duyrusunda bulunsam bu kişileri bulabilirmiyim ? Yasal yollara başvurup kim olduklarını öğrenmek ve cezalarını çekmelerini istiyorum...
  • 28-12-2010, 01:38:12
    #2
    Bunları yapmak yerine Twitter'a mail attınız mı?
  • 28-12-2010, 01:42:23
    #3
    Mail attım ip'leri istedim ama gelmedi vermediler ? Suç duyrusunda bulunsam ipleri verebilrler mi? Benim amacım bu kişilere uşmak sizce ulaşabilirmiyim ?
  • 28-12-2010, 01:43:26
    #4
    Savcılıktan kağıt aldıktan sonra scan edip yollarsanız, belki. Zannetmiyorum fakat deneyin yinede.
  • 28-12-2010, 01:47:51
    #5
    Fotolar ile savcılığa başvurduktan sonra TİB başvursam bir sonuç alabilirmiyim paylaşım yapanın nerden nasıl kim olduğunu sizce bulabilirmiyim ?
  • 28-12-2010, 11:35:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ankaradamısınız? C.Başsavcılığına konu ile ilgili bilişim suçları bürosuna gidip bilgi alabilirsiniz bir kağıda aynene olayı başından anlatın ..
    twitere sanırsam yazışmalar yapılır..
    ve giren ipler tespit edilir ama hacklendiğine ve sizin olduğunua dair kanıt lazım ekran görüntüsü screnn artık ne varsa?
  • 28-12-2010, 12:30:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle sonuc alirsin, TC muhru ile gidiyorlar bilisimciler, isterse vermesinler bilgileri.
  • 28-12-2010, 15:21:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sen açıcağın davadan bir sonuç alacağınımı sanıyorsun çok merak ediyorm ? Site üyeliğimi çaldılar mı diceksinne diceksin çok merak ettim ? (olayın suç olduğunu biliyorum, sorduğum sorunu cevabını merak etttim o kadar)
    Yüz binlerce insnaın web siteleri web ağları elden gidiyor adamlar senin üyeliğini değil twitterı hackliyorlar birşy olmuyor bence girişim boşa kaç kere böyle konu açıldı sor kaç kişi sonuç almış.
  • 28-12-2010, 15:23:56
    #9
    Ben silmiştim hesabımı. Hacklendi dedim ve adımı kullanmak istiyorum dedim.
    Silmişler vs. diye. Onay maili falan attılar. Aynı adı geri aldım.
    Sizde hacklendiğine dair birşeyler yollasanız kapatırlar en azından.